måndag 29 november 2010

Och med det sagt..

.. så kan jag meddela att jag och Crome som hamnade i en liten fight under Ozone Battles i Lund (Video kommer) har snackats vid igår då han ringde upp mig och vi lyckades prata ut än en gång efter all bullshit som varit.. Vi har båda lyckats hamna på samma nivå av lugn och bett om ursäkt till varandra för diverse saker.. Bland annat för det som hände under battlen

Utan att avslöja för mkt innan Ozone själva släpper videon så kan jag säga att det var en FET battle som kunde slutat hur som! Men i absolut sista ronden så nämnde Crome min flickväns för och efternamn + hennes bild på en tshirt vilket inte var okej alls för mig så jag hoppade på honom av ren instinkt..
Bådas misstag var att vi inte kommunicerade innan battlen överhuvudtaget o vi skulle pratat om vad som inte var okej osv.. Då hade inte jag heller nämnt något om hans far bl.a som jag faktiskt inte visste var död och detta beklagas naturligtvis.. Jag kom inte dit för att slåss som vissa kanske tror.. Det var ett missförstånd om vad som var okej.. För vi är inte fiender på det sättet att vi ska fucka med varandra så utan vi har känt varann sen innan..

Vi har båda propsat varandra för våra battles och jag blev faktiskt imponerad av Cromes nivå vi låg jämlikt liksom.. Det var fett motstånd för att vara min första battle nånsin o det satte ribban lite för battles på engelska i Sverige! Sjukt kul framtill att det blev som det blev!
Båda två kan iaf idag bekräfta att ingen är sur på någon längre och vi stoppade det innan fler blev inblandade och jag tycker att ni som fans o arrangörer ska försöka sätta bråket åt sidan och fokusera på battlen i sig..

PÄÄÄJS

1 kommentar:

  1. Grymt att ni va mogna nog att lägga det bakom er. har ännu mer respekt för er, ni har visat Sverige att ni kan bump heads med full hat sen vända om och ge respekt bara så där. That is true love right there! Respekten måste ha funnits där från början annars hade ni beefat tills det spårade ur. Tycker att ni är as real as they come efter detta och jag som resten av sverige dööööööööör av att se eran battle!! TACK ALLYAWAN OCH TACK CROME!!!!!

    SvaraRadera