onsdag 10 november 2010

Jag tror jag blir galen...

.. av hur fet Vic's vers är (bl.a) och hur mycket jag njuter av GBGs talanger just nu!

Info:
I dagens samhälle trycks medmänsklighet ofta undan av snedvridna ideal,
förutfattade meningar samt en evig jakt på pengar och materiella ting.
En rad saker som skett i Sverige under hösten har ytterligare bevisat detta.
Det är nog fler än vi som just nu ställer sig själva frågan:
"Är det jag som är galen, eller världen jag lever i?"

Vi satte ord och musik till denna fundering och tog med oss en iPhone 4
ut en Lördagskväll och filmade vår omgivning. Resultatet ser ni här nedan
i form av streetvideon till "Galen".

Nästa officiella singel och video från det kommande albumet
"Mer än ord/Till motsatsen bevisas" släpps nu på Söndag den 14:e November.

Parham & VIC - "Galen" (Med Royale)
Producerad, mixad och mastrad av KidsonDMT

Kontakt:
kontakt@parhamvic.com
www.parhamvic.com





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar