söndag 11 september 2011

Allyawan Cover Competition - De 12 bidragen + röstning!

Här är alla bidragen som kom in i tid!
Vill ge ALLA här ett BIG UP som gjorde detta..
Idén bakom varför dem var tvungna att köra just en cover på "Marionettmästaren" är för att se vem som kan ta en färdig låt och göra en egen version/tolkning av det..
DET är för mig en sann talang.. Någon som tar vad som helst och gör det till SIN grej!
Varenda en av er som skickat in bidrag är eldsjälar som kör hårt och låter INGEN säga till er vad ni ska göra!! Det gillas FETT mkt ska ni veta!
Så även om bara EN kan bli vinnare denna gång, så är ni ALLA fett tunga enligt mig!

Längst ner kan ni rösta på vem ni tyckte rockade låten bäst!
Röstningen slutar Torsdagen den 15e Sept kl 16.00
(Ingen idé att ens försöka fuska nu för det där har jag redan tänkt på hehehe)

BIDRAGEN



Sinow



Ahisma



Apflocken



Linus Carlé



Faraaz



Maayk



N-i-c-o



B-Boy Jones




Alkie




MadMax




GraNiiT





Petrus








63 kommentarer:

  1. Maayk, Faraaz och B-boy Jones är dom som låter mest intressanta enligt min smak. Skönt flow och deras röster skulle kunna bli en fet kontrast gentemot din!

    SvaraRadera
  2. tjoo, helt ärligt så var varken den första, sista, eller någon emellan i närheten av bra.. Tycker du förtjänar mycker bättre respons än så!!

    SvaraRadera
  3. alla var TVÄR dåliga, bokstavligt talat! ingen taktkänsla eller något att göra inom musik överhuvudtaget! skämmit faktis!

    SvaraRadera
  4. För fan, jag ser potential här i tävlingen men verkligen inte på dom som leder, tråkig kompispropsbattle.

    SvaraRadera
  5. måste säga att jag hade förväntat mig bättre bidrag, dom flesta här var brutalt dålig

    im out

    SvaraRadera
  6. GRANIIT HAR BÄÄÄÄSTASTE FLOW OCH RÖST LÄGG EN RÖST PÅ HAN DET FÖRTJÄNAR HAN FÖR 036 BRÖDER

    SvaraRadera
  7. GOOOO GRANIIIT! Så skön röst:)

    SvaraRadera
  8. Granit, sjukt grym! dom andra låter ju som jag vet inte vad :s haha

    SvaraRadera
  9. B.boy jones. ingen studio tyvärr. fick köra allt på med en vanlig kamera, därför det dåligt kvalle. Peace

    SvaraRadera
  10. madmax var fett skön att lyssna på asså! riktigt sick flow i sin röst! big up till MadMax

    SvaraRadera
  11. de är ju bara sinow som kan rappa !

    SvaraRadera
  12. Tycker grabbarna är modiga som vågar "vika" ut sig i en sån här tävling .Må bäste grabb vinna !

    SvaraRadera
  13. Hahha fyfan va kass ni är allihopa!
    GraNiiT är typ den enda som ens borde få vara med o tävla bland alla andra nollor.

    SvaraRadera
  14. Asså det är ju sjuuukt hur dåliga dom flesta är...

    SvaraRadera
  15. heelt ärligt eller? hur fan röstar folk på sina polare bara han som leder helt kass börja öppna öronen. han bboy grym video

    SvaraRadera
  16. Sjukt bra röst Graniit. Du är en stjärna!

    SvaraRadera
  17. GRANIIT DU E FÖR GRYM FÖR ALLYWAN

    SvaraRadera
  18. den enda här som har fet röst och fet flow är b boy jones,,alla andra va så f***g enformiga och flowless..det verkar som om sinow äger ett internet cafe för han kan inte mena allvar med den videon eller sig själv, allyawan lyssna på dina bidrag och skit i röstningen den e lika riktig som presidentvalet i usa...PEACE OUT

    SvaraRadera
  19. Vilken röst GraNiit. That's really good man. Do not ever give up.

    SvaraRadera
  20. Sinow är fet, synd att det är så dålig kvalite på hans klipp!

    SvaraRadera
  21. HUR I HELVETE KAN SINOW LEDA SKITEN?!
    HAN HAR JU VÄRLDENS DÅLIGASTE FLOW, KEFF RÖST OCH ÄR JU BARA DÅLIGT... -.-
    Efter att jag sett bidragen ångra jag mig att ja inte skickade in ett eget bidrag... -.-
    SÄMST!

    SvaraRadera
  22. Granit var bra men sinow som leder aså det är katastrof mobil kamera och så är han sämst.

    SvaraRadera
  23. De flesta lät bara som trötta förortare. Madmax var dock riktigt skön.

    SvaraRadera
  24. ALLYAWAN DU FÅR FAAAN INTE GÖRA EN LÅT MED SINOW HAN ÄR JU FAN SÄMST!!! Om Sinow vinner, tappar jag fan tron på mänskligheten..

    SvaraRadera
  25. JONAS JONAS JONAS, lägger min röst på B-BOY JONES! BAM!!!!!! PEACE OUT!

    SvaraRadera
  26. Alla är vinnare !! Ni är så jävla modiga som vågar "blotta" Er o visa Er .Att våga uttrycka sig på det sättet som Ni gör är stort .LYCKA TLLL alla och en var.

    SvaraRadera
  27. Jag rappar själv och jag ska vara ärlig!
    Den enda som ärligt talat skulle kunna bidra med något till låten är N-I-C-O... Känner ingen utav dem, men denna röstningen verkar inte ge den bästa rapparen chansen, snarare den mest flest vänner...

    Allyawan, ta dig en tankeställere.. De har snorungarna kommer skämma ut dig.

    Best regards!

    / M.A.K.

    SvaraRadera
  28. Petrus är fett söt juuuu! Men Graniit är lätt bäst ;)

    SvaraRadera
  29. jag röstar på Sinow

    SvaraRadera
  30. Lyssna du Honest, lägg upp en egen låt så ska vi se hur den låter? Jag tycker iaf att MADMAX förtjänar stor vinst med tanke på hans andra feta låtar som ligger uppe. KVALITE, jämfört med vissa.
    TKOTKOTKOTKOTKOTKOTKOTKO!!

    SvaraRadera
  31. graniit for fucking life SB

    SvaraRadera
  32. Ni som hatar på Sinow kan inte mena allvar, han använder webcam och webcam mic. Lyssna på någon riktig låt han e med i, killen är tung som fan. Miracle ft Sinow - Håller standard
    borde finnas att hitta någonstans fortfarande.

    SvaraRadera
  33. GRANIIT VINNER MED SIN RÖST DAGS FÖR SINOW ATT SÖKA TRÖST!/ DORONTINA GRANIITS SYSTER

    SvaraRadera
  34. HUR FAN KAN SINOW ha fått så jävla mkt röster??? SÄMST JU!! Den enda som har gjort en ordentlig musikvideo och som KAN sjunga e ju B-BOY JONES!!!!

    SvaraRadera
  35. Röstar på Sinow :)

    SvaraRadera
  36. Granit la de tungast, o de sager jag inte for jag kanner han. SB. sam lag 5 roster pa han fran mig / Adi

    SvaraRadera
  37. Graniit va lätt bäst!

    SvaraRadera
  38. Sinow fuskar, har gått runt o sagt till folk gör så , så kan ni rösta flera gånger!

    SvaraRadera
  39. ÄR DU REDO ATT AVSLUTA TÄVLINGEN OM 20 MINUTER ALLYAWAN? :)

    SvaraRadera
  40. Apflocken droppar ju tung science!

    SvaraRadera
  41. 1 upp för b boy jones!

    SvaraRadera
  42. Jag förstår inte hur han sinow kunde vinna han är ju så dålig men om man kommer från arabländerna så har man ju stor släkt så det kan vara det som gjorde att han vann.

    GRANIIT ÄR BÄSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

    SvaraRadera
  43. Lägger en röst på grabben Granit! // 08-student

    SvaraRadera
  44. hur kan sinow leda? han är ju verkligen inte den bästa av dom där. andra som förtjänar det mycket mer, sinow verkar endast ha kompisröster. b-boy jones och maayk var de bästa tycker jag. dock fick b-boy jones min röst. vinner den som har flest röster tycker jag det blir orättvist pga just kompisröster till folk som inte förtjänar det

    SvaraRadera
  45. Sinow grym liten dude

    SvaraRadera
  46. Sinow lätt skönast röst alltså, hade funkat klockrent ihop med allyawan, synd bara att han hade så keff kvalité på sin kamera/mick, annars skönt flow och en lagom hes/djup röst!

    SvaraRadera
  47. graniit döda alla dom där som va med i tävlingen.. stilren video!! sen gjorde han sin twist på texten o bytte ut några ord. men som allyawan sa, dom me flest röster vinner, men de va tondövt o stor flowinkompitens hos er som rösta! fy på er på skämt o sidor.dock stor respect har ja för alla som ändå tog sig tiden, och framför allt "vågade" att ställa upp i tävlingen. men tror de kommer va "väl respektabla" mc:s som kommer sitta i någon sorts jurry el nått, tror de skulle bli rätt visare. men till dig allyawan! fortsätt gör din grej, o få för guds o folkets skull att lägga micken åt sidan. FÖR DU ÄR GATANS RÖST!!!!!

    SvaraRadera