måndag 25 oktober 2010

What a journey

Jag tar mig aldrig tid till att stanna upp och se tillbaka på låtar jag gjort genom åren! Det e illa..
Här har ni fler anledningar till att respektera vad jag gör.. Hatare, hur mkt dom än behövs, e dom så fel ute.. Vem vet du som steppar in på låtar och levererar lika fett varenda gång? Nästa gång innan du ifrågasätter mina skills eller min swag så bör du gå tillbaka nåra år i svensk hiphop o höra hur d lät redan då.. Listan är LÅNG på morden som skett o när iChronicles väl droppas kommer du vara klar me ditt gnällande.. sen e d bara daff som gäller
Här är bara några av tracksen jag blessat :D

I miss these people! Promoe holla at me



Grupperingen som fick mig att vilja kicka lite på svenska också!
Enormt mkt kärlek för denna låt..



Jag svär jag har alltid diggat den här! Big up till Juan på hooken me!



Låten du bör lyssna på texten i för att förstå.. många tar fel på budskapet
Men den är trots allt en klassiker som än talas om hahaha



En av mina favoritlåtar som betyder mkt för mig..
Mitt hjärta lades ut på denna vers och min broder Cibbe fick förevigas i svensk hiphop historia
R.I.P



En fett rolig grej bara haha det här official remix asså mårten insisterade så vänligt som bara han kan



Damn säger jag verkligen "Fuck Petter" på den här? Måste varit bängalo!
Inte konstigt han inte hollar hahaha



Jag och Medina har massvis med låtar vi gjort tillsammans!
Här är en av de tyngaste!!



Här är jag med massa av sthlms shunolitos



Damn denna jaaaa sjukt längesen! Used to hustle hard then



Epic kväll för mig i Lisebergshallen då insåg jag kärleken på riktigt


JAG SÖKER FORTFARANDE VIDEOS FRÅN GAMLA SHOWS FRÅN MOSEBACKE, SPIDERDOGS (SÄNDES PÅ MTV OFF BEAT), DUBCNNS FOLKETS PARK, LOOPTROOP'S SHOW PÅ STICKY FINGAZ, KENS JUBILEUM GREJ PÅ CLARION I SKANSTULL.. Det e minnen för mig eiiiriii måste hooka innan jag glömmer hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar