söndag 10 oktober 2010

The last piece of the hustle

Natten till söndagen skedde 15 brutala mord vid en studioverksamhet i Vasa, Göteborg..
Dessa mord har alla samlats på ett mixtape som heter "Dj Foolish Presents iChronicles 1.0" och de misstänkta gärningsmännen är fortfarande på fri fot!
Skämtåsido så samlades vi upp jag, Mahan(Foolish) o Hab för att avsluta tapet.. Vi fick sällskap av Berks, Mikey o Afra. Det började 21 o slutade 10 på morgonen! Ett stort tack för krigandet boys!

Detta betyder att mixtapet är ännu mer redo för den 4e november! Och NEJ jag snackar inte om Lil Wayne's muckningsdag... Jag snackar naturligtvis om det datum då mixtapet släpps!

Jag har gått igenom mycket det senaste året och känner mig fett nöjd med att kunna släppa lite musik igen! Detta är dock bara början! Ett löfte jag så många ggr har gett er.. men denna gången är det ett faktum! Fler mixtapes kommer och även ett svenskt släpp från mig kommer att finnas snart..
But let's focus on now people ;)

 Här e nåra bilder mellan klockan 03 - 09 i studion!

Dj Foolish gettin bizzay!
  

 Hab både hostade tapet och satt bakom spakarna..


Klockan är 9 och jag e fortfarande PÅ asså.. Gangbangin on bacon


Given däckish ellä? detta var medans jag o hab fortsatte jobba
 

o Afra.. fett pigg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar