onsdag 1 december 2010

Veckans Åsna

Ahhh det var längesen man kallade varandra för "ÅSNA" haha visst? Jag minns så fort nån gjorde nåt idiotiskt eller allmänt iq-befriat så var det den självklara tanken "vilken jävla åsna"! hahaha
I min förra blogg hade jag alltid minst 1 gång i veckan ett klipp av någon idiot som gör något idiotiskt..
Ni får inte tro att jag har tappat humorn sen dess så jag börjar med Veckans Åsna nu!

Denna Veckans Åsna är verkligen en åsna.. Han är en reporter för nån amerikansk kanal som ska demonstrera för tittarna hur lätt det är att bryta sig in i en bil med bara en hammare.. Men notera att han håller hammaren helt fel och har därför ingen stadig punkt att penetrera glaset med.. Hammaren blir istället som nån gummigrej som glaset tar som ett plexi! Den bästa delen är när han skadar fingret o börjar blöda hahahaha vilken ÅSNA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar